Tietoja minusta

Oma kuva
Tykkään louskutella kangaspuita.Kankaankudonta on ollut pitkään minun pääharastus. Muutamavuosi sitten innostuin korttien teosta ja se kiinostus on pysynyt. Viimeisenä kiinostuksen kohteena on ollut matonkuteista virkkaminen. Innostun kaikenlaisesta uudesta kovasti. Keskeneräisiä töitä on vaikka kuinkamonta kotona ja uusia suunitelmia pukkaa.Otan mielellään vastaan kommenteja ja neuvoja.Kirjoitele tähän tai sähköpostiini riikka-sofia@hotmail.com . Kiva kun kävit.

perjantai 25. tammikuuta 2013

Uutta kokeilua

Olen niin innoissaan näistä kokeluistani, 
että heti pitää kuva laittaa tänne.




Ja tässäpä ne!

Tossut matonkuteesta!

Kauan sitten näin ohjeen Ihana lehdessä 
ja Oulaisten taitokeskuksessakin törmäsin näihin.
Viimein eilen sain tehtyä ensimmäiset matonkudetossut,
 mitkä ei jää viimeiseksi.
Pitää vaan vähän kehitellä näitä lisää.

4 kommenttia:

  1. Ihanat! Mä olen kans tuhonnut omia kuteitani ja virkkasin itelleni turkoosit tossut. On muuten mukavan "hierovat" paljain jaloin pidettävänä ;)
    Mukavaa viikonloppua sullekin, mä odottelen ladulle pääsyä :)
    Pistä viestiä jos liikut taas joskus täällä ;)

    VastaaPoista
  2. Todella hauskat tossut, ihana idea.

    VastaaPoista