Tietoja minusta

Oma kuva
Tykkään louskutella kangaspuita.Kankaankudonta on ollut pitkään minun pääharastus. Muutamavuosi sitten innostuin korttien teosta ja se kiinostus on pysynyt. Viimeisenä kiinostuksen kohteena on ollut matonkuteista virkkaminen. Innostun kaikenlaisesta uudesta kovasti. Keskeneräisiä töitä on vaikka kuinkamonta kotona ja uusia suunitelmia pukkaa.Otan mielellään vastaan kommenteja ja neuvoja.Kirjoitele tähän tai sähköpostiini riikka-sofia@hotmail.com . Kiva kun kävit.

sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Mitähän tämäkin muka on? Paperipitsiä



Niin mitä tämäkin muka on?
Olin ystäväni kanssa paperipitsikurssilla taitokeskuksessa.
Työ tehtiin valkoisesta paperilangasta kastaen sen 
pellavakuitumassaan.
Märkää hommaa, mutta sienellä kuivattiin 
ennenkun vähän liimaseosta levitettiin päälle.




Tässä sitten tulos.
pitkä, pitkä suiru.
toisilla kursilaisilla oli hyvin selvää mitä tehdä, 
mihin ikkunaa jne.
Minulla ei sitten mitään etukäteisajatusta,
vaan annoin langan kiertyä,
ja nyt vasta mietin mitä tästä voisi tehdä?

Tosi mielenkiintoista oli tehdä tätä pitsiä,
 tottakai haluan joskus taas mennä kurssille,
 ja silloin tiedän tarkemmin 
minkälaista haluaisin tehdä ja mihin.

4 kommenttia:

  1. Moikka! Oon jo jonkin aikaa selaillu sun blogia silloin tällöin ja tahdon kiittää antamastasi inspiraatiosta ja ohjeista! Innostuin perustamaan itellenikin "käsityöblogin", ja olis mukavaa jos vilkaisisit jospa vaikka tykkäisit mun blogista yhtä paljon kun mä sun!♥ http://silmukoitua.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihna pitsi, ja ihan uutta minulle, kiva kun kerroit tästä.

    VastaaPoista